pátek 18. března 2016

Začalo to květinou

Ta zima je letos ale dlouhá, chtělo by to nějakou květinu pro dobrou náladu! Jenže mně všechno jarní kvítí (a to prosím v květináči) do týdne uschne. Co s tím? No bylo by tu řešení - látkové kytičky mají zaručenou trvanlivost:-)  Pro šikovné ruce je to fajn relax a ta radost z díla, které se povede - k nezaplacení. A já tu pro vás mám návod na kytičku, která vypadá naprosto skvěle, její výroba nezabere moc času a její použití má neskonalé množství variant.

Co vše potřebujete:
- jehlu,
- pevnou nit (někdo pracuje i s tavnou pistolí, ale to mi přijde neobratné, zvlášť u drobných květů),
- nůžky,
- stuhu (já nejraději pracuji s taftovou a spíš užší, než širší - květinky z těch užších stuh, v mém podání, vypadají rozhodně lépe).


Jak na to:
- nejprve je třeba vytvořit střed květinky, který vytvoříte dvojím přeložením stuhy, pak ze spodu sešijete,
- no a když už jsme u toho překládání stuhy, tak pak už jen překládáte, překládáte, překládáte a sem tam zespodu přišijete vzniklé lístečky k sobě,
- no a když se vám náhodou podaří, jako mně při focení, že nit je z lícové strany vidět, můžete květinku ozdobit třeba rokajly, nebo hotfixy :-),
- toť vše - v tomto případě je lepší vidět, než číst

Pavlína

Žádné komentáře:

Okomentovat