pátek 22. dubna 2016

Jarní rovnodennost nebo Den země - zelená bude slušet

Tak a nadělila jsem si tričko, úplně obyčejné a v zelené barvě, která moc zastoupení v mém šatníku ještě nemá. A protože mám ráda skoro vše co se třpytí, rozhodla jsem se jej ozdobit flitry, rokajly, plastovými našívacími no-name kameny i nádhernými kameny Swarovski, které vždy dodají patřičný lesk a dojem luxusu.




Postup zdobení je následující:
- nejprve jsem kolem výstřihu našívala těsně vedle sebe po jednom flitry a do jejich středu umístila průhledný rokajl,zabere to trošku více času, ale tričko vypadá dobře už jen s tímto olemováním,
- poté jsem našila plastové kameny,
- a ve finále jsem rozmístila a nalepila speciálním lepidlem na látku kameny Swarovski ve dvou různých velikostech.

Pavlína



Žádné komentáře:

Okomentovat