středa 14. prosince 2016

Nitě, klubíčka, látky, špendlíky, jehlice - to jsou stálí průvodci paní Ludmily alias Ludmilek

V tento předvánoční čas vám Šikovné srdce představuje další šikulku z řad svých tvůrců. Je jí paní Ludmila, která mimo jiné háčkuje krásně něžné vánoční ozdoby.

 
 
 
A co na sebe naše šikovná dáma prozradila?
 
Jmenuji se Ludmila Hubková, bydlím v domečku na vesnici a pracuji jako konstruktérka. Život bez nití, klubíček, látek, špendlíků, jehly, háčku a jehlic si vůbec nedovedu představit.  Při návštěvě v našem obýváku byste hned poznali, která strana sedačky je moje.

 
K ručním pracím jsem měla vřelý vztah už od dětství. Babička mě naučila základy pletení a později koupila šicí stroj. S taťkou jsme ušili první kalhoty. Potom to byly různé knížky a časopisy ze kterých jsem se učila a potom přišel internet. Neustále zkouším něco nového, neumím sedět jen tak, s rukama v klíně. Ruční práce mě moc baví, tímto způsobem odpočívám.  V tom mém „motání“ mě podporuje manžel i obě naše děti.  Vždycky mě zahřeje u srdíčka, když mi nějaká zákaznice napíše, že se ji mé zboží líbí, že je spokojená. To mi  dodá energii pro další a další a další tvoření  - já prostě nepřestanu :-).  V podzimním období se nejvíce věnuji háčkování vánočních ozdob, tak nakoukněte do mého obchůdku na Šikovném srdci.

Žádné komentáře:

Okomentovat